Vad behöver du hjälp med?

Trimero är en redovisningsbyrå som jobbar med företag i alla storlekar i alla branscher. Våra samarbeten sträcker sig från grundläggande bokföring till strategiska CFO-tjänster. Här är några vanliga sätt vi stödjer våra kunder på.

Administrativt ekonomistöd.

”Jag vill främst spara tid och ha en byrå som bryr sig om mig och mitt företag”

Vi erbjuder helhetstjänster för mindre bolag som vill hålla det enkelt. Vi sätter ihop ett redovisningspaket som gör att du sparar tid och kan fokusera på din grej.

Det väsentliga: Effektiva digitala lösningar för bokföring, lönehantering, deklarationer och annan lagstadgad rapportering.

Det låter perfekt!

Operationellt ekonomistöd.

”Jag letar efter en engagerad redovisningsbyrå som vill bidra till min tillväxtresa”

Vi skräddarsyr våra lösningar efter dina specifika behov. Vill ni ha anpassad budgetuppföljning? Ekonomiskt bollplank? Specialanpassade automatiserade processer? Vi utgår från dina behov och syr ihop en lösning. Det blir roligast så!

Proaktivt engagemang: Skräddarsydda automatiserade ekonomiflöden, budgetering, kostnadsanalys, likviditetsplanering, resultatstyrning, prognoser, ekonomisk rapportering och analys.

Jag vill veta mer!

Strategiskt samarbete.

”Jag behöver en strategisk partner som kan hjälpa mig ta mitt företag till nästa nivå”

Vi erbjuder omfattande strategiskt stöd för att hjälpa dig uppnå dina långsiktiga affärsmål. Våra partnerskap fokuserar på att maximera ditt företags potential, från idé till verklighet.

Partnerskap: Affärs- och organisationsutveckling, strategisk planering, tillväxtstrategier, riskhantering, investeringsbeslut och mycket mer!

Låt oss samarbeta!

Några av våra kunder.

Anlita oss.

Prata med Joakim i första hand.

Joakim Lindh

VD och medgrundare

Jobba här?

Hör av dig till Olivia!

Olivia Falk

Redovisningskonsult

Gör ni verkligen allt?

Ja, allt som du behöver av en ekonomiavdelning och lite mer. Vi börjar med ekonomihanteringen och låter det andra växa fram. För många av våra kunder är vi en nära partner till deras verksamhet. För vissa håller vi det så slimmat som möjligt.

Så här rullar våra samarbeten.

1. Du i fokus

Trött på att bli intvingad i andra redovisningsbyråers rigida processer? På Trimero lyssnar vi på dig och dina behov, och anpassar oss efter det.

2. Digitala urinvånare

Vi har jobbat med heldigital redovisning sedan 2013. Vi känner till alla tips och trick för att uppnå smidiga och automatiserade processer.

3. Mänsklig kontakt

I takt med digitaliseringens framsteg ökar värdet på mänskliga förmågor. Hos Trimero får du ett team med personliga kontaktpersoner att diskutera med. Det gör allting både bättre och smidigare.

4. Kollektiv erfarenhet

På Trimero jobbar 42 medarbetare med varierande expertis och perspektiv, vilket gör oss rustade att möta alla tänkbara behov.

5. Beprövad modell

Fyra år i rad har vi blivit utsedda till Gasellföretag. Hur har det gått till? Genom att nöjda kunder har rekommenderat oss vidare. Vi har faktiskt aldrig haft någon säljare.

Kontakta oss

Bloggtips.

Kontakta oss

Vi svarar via e-post inom 24 timmar. Eller ring oss på 08-777 28 68.

Tack för ditt mail!

Vi svarar via e-post inom 24 timmar. Eller ring oss på 08-777 28 68.