Att jobba på Trimero.
Eftersom Trimero på många sätt är en annorlunda arbetsplats jämfört med vad du kanske är van vid har vi skrivit ihop en text om vad du kan förvänta dig som anställd hos oss.
Självledarskap.
På Trimero har vi inga chefer utan tillämpar istället självledarskap. För oss innebär självledarskap att varje medarbetare ska kunna fatta de beslut som krävs för att göra ett bra kundjobb och skapa en härlig arbetsplats att jobba på. Det är en stor frihet. Och ansvar. Detta bidrar till att vi får mycket mer gjort, att vi utvecklas mer och att det blir mycket roligare på jobbet.
När vi säger att vi medarbetare skapar det företag vi vill jobba på, menar vi det verkligen. På Trimero har vi ingen stödpersonal, inga HR-anställda, inga säljare, inga assistenter. Det är vi redovisnings- och lönekonsulter som tar hand om driften och utvecklingen av företaget. Vi har byggt upp ett system där var och en, vid sidan av sitt kundjobb, kan bidra där de känner intresse och har kompetens.
Förmåner.
Kropp och själ
- Friskvårdsbidrag på 5 000 kr/ år
- Gemensamma träningar med SATS (HIIT, yoga, spinning, mm.)
- Sjukvårdsförsäkring, olycksfallsförsäkring, TGL, sjukförsäkring
- Årsvis hälsoundersökning via Werlabs
- Kostnadsfria psykologsamtal via Mindler samt tillgång till deras portal
Nöje och gemenskap
- Utlandskonferenser (tidigare platser: Paris, Köpenhamn, Rom, Lissabon, Malta)
- Härliga personalfester
- Regelbundna aktiviteter tillsammans (t ex Escape room, segling, bowling, Gröna Lund)
- Happy hour, där vi på arbetstid hittar på något roligt ihop
- Välfyllt skafferi (Nocco, proteinbar, förfriskningar mm.)
Framtid och utveckling
- Pensionsavsättning 4,5% av bruttolön
- Personlig utvecklingsplan & utbildningsbudget på 10 000 kr/ år
- Coachning i personlig utveckling via True Leadership & CoachEffekt
- Gemensamma utbildningsluncher & -frukostar
- Erbjudande om delägarskap
Kunduppdrag.
I kunduppdrag är du aldrig ensam. Vi är 2-3 medarbetare per kund där vi kommer överens med varandra om vem som gör vad i uppdraget. En av oss har alltid längre erfarenhet sen tidigare och tar ansvar för “kvalitetssäkring”. På Trimero får du tidigt kundkontakt och kan ta stöd av dina kollegor i de frågor du känner dig osäker på. Det blir mer lärorikt och roligare för alla inblandade.
Våra kunder är allt från enmanskonsulter till större företag med uppemot 200 anställda, som vi hjälper med redovisning, lönehantering och ekonomisk rådgivning. Samtidigt som vi har ett standardiserat arbetssätt strävar vi efter att anpassa oss efter våra kunders behov, vilket vi kan göra genom att kundteamet har mandat att fatta beslut i uppdraget.
Lediga tjänsterPersonlig utveckling.
En gemensam nämnare för oss på Trimero är vår strävan efter att utvecklas. På Trimero är det du själv som bestämmer tempot på din utveckling. Alla medarbetare har en coach som hjälper en att sätta upp en personlig utvecklingsplan.
Eftersom vi i kunduppdragen kan anpassa vår roll upplever många att den personliga utvecklingen går snabbt på Trimero. Vill du lära dig göra bokslut? Kör på! Vi kvalitetssäkrar alltid varandras arbete så att vi är trygga med att det vi lämnar från oss håller måttet. På så vis kan vi lära oss av varandra.
Vidare är vår utbildning i Autentisk självledarskap ett uppskattat inslag hos många kollegor. Här får vi möjlighet att jobba på vår personliga utveckling på ett djupare plan med hjälp av extern coachning.
Ansök härGemenskap.
Trimero grundades med ambitionen att vara en arbetsplats där vi har kul med våra kollegor. Vi har alltid sett till att hitta på sociala aktiviteter tillsammans, vilket har resulterat i en stark gemenskap. Vi får ofta höra att “på Trimero kan jag vara mig själv”, vilket gör att vi skapar genuina relationer, och att många av oss väljer att umgås även utanför jobbet.
Vi ser också hur vår gemenskap bidrar till ett bättre samarbete i arbetet. Det finns alltid någon att fråga om du kör fast eller behöver tala ut. När vi är trygga med att be om hjälp kan vi stötta varandra att bli bättre. Detta blir vår superkraft.
Komsi komsi